reklama

Prve dojmy

Naše prvé dojmy z leta, prvé skúsenosti, prvé dni novej výzvy. Len pre Vás od Lucky, Antona, Márie a Mateja. Nech sa páči:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Lucia

Prilet do Kalifornie bol v stredu, na letisku nas cakal Jeff, clovek krory nas v zivote nevidel, ale pomohol nam uplne zo vsetkym, Naozaj potvrdil sa vo mne pocit, ze mentalita americanou je ina, ako ta nasa. Ludia su tu naozaj mili, dobrosrdecni a bezzistne pomahaju ako len mozu. Prve zaklopanie islo celkom lahko, sama zo seba som bola prekvapena ze to islo aj bez vacsich stresov. Zaklopala som, cakam, nic, klopem znova, nikto nikde. Pri dalsich dverach som stretla samich fajn ludi, ktorý mi veľmi nedlali dôvod na stres. Dufam ze zvyšok leta budem stretávať samych usmievavych americanov a vestko bude fajn. 


Anton

Nas prvý výkend na bookfielde. Máme za sebou uzastnú sales school. 4 dni intenzivneho tréningu s tými najlepsími z najlepsích. Dostal som feed back na svoju prezentaciu od najlepsích predajcov. Stretli sme celu Europu v nadhernych priestoroch v Teneessee state university. Toto leto robime v Kalifornii a byvame s uplne najlepsim houst dadom, ktorý tiez predával knizky a dava nam super rady. Vsetci ludia sú velmi mili.


Maria

Prvý den sme pracovali len par hodin asi tak 6 a stretla som usmievavých ludi, ktorý mi pomohli odstranit prvotný stres a ani o tom nevedeli. V sobotu som stretla maliara, ktory chcel kupit starter set ale nemal pri sebe peniaze tak mi dal ako zaruku bicykel. Bolo to funny. Strasne ma opalilo ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Matej

Toto je moje druhe leto v SW a to ze som tu uz druhy krat aj nieco hovori, ze je to super program pre studentov. Prve dni sme bolo v TN v Nashville a 4 dni sme mali sales school kde sme sa pripravovlali na leto, bolo tam okolo 700 studentov a medzi nimi aj ty najuspesnejsi, ktorý mi pomohli a poradili. Kazdý bol pozitívne naladený celý den. Ked som isiel klopat tak som stretol kopec super ludi a je to super poci ked vas pochvalia za to co robite a ked sa o vas zaujimajú. Odporucam to kazdemu je to super program, kde spoznate hladne sameho seba a naucite sa riesit problemy alebo skor výzvy rýchlo a jednoducho. A inak pocasie je tu super a tesim sa na zvysok leta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Jozef Biž

Jozef Biž

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Jožo a som študentom 4. ročníka fakulty hospodárskej informatiky na ekonomickej univerzite v Bratislave. Toto je moje 4. leto s firmou Southwestern,ktorá vyberá študentov na letný program v Amerike. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu