reklama

Tretina je za nami

Matej, Som rad ze som tu a ze mozem rast a posuvat sa dalej. Prekonavat sa. Tento týžden na 4teho jula kedy oslavujú som mal sitdown a ma usadili za ich stol vonku ako keby som bol ich členom rodiny a dali mi dokonca aj najest,, fajne štavnante bravčove mäso .. bolo to uzastne.. :D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)



Tono,



Tento tyzden som stretol homadne super ludi. Jedna Mamicka mi povedala ze som pekny chlapec a ja ze dakujem a ona na to ze ale nie to hovorim ja som myslela z vnutra to bolo pakne od nej. Tento tyzden som dvakrat stretol dostal defekt. Prvykrát som vykolektoval , dostal dušu novučičku za 10 minut a ocino mi svietil baterkou ako som ju menil a nad hlavou buchali ohnostroje a na druhý den som dostal znovu defekt a dom dostal pumpu a zadoramo. Ľudia sú to úplne skvelí.



Laci,



Najfajnovejšie veci čo sa stali Lacimu počas prvého týždňa predaja vzápäti po príchode do Kalifornie. Prvá mamička ktorá bola na vozíčku, ktorá bola suverééne najmlšia mamička aku si Laci Pamäta. Tretia, príchod k mamičke, ktorá akoby na ní iné nečakala len sa s ním stretnúť. Od začiatku úplne na rovnakej vlne rozprávajúc sa o všetkom moťnom a nakoniec Lacimu dala do daru jej oblúbenu Fantasy knižku a objatie.. To že si od Laciho kúpili celý set jeho knižiek potešilo Laciho biznis tiež. Bonusový materiál: Fotka s Baywach pobrežnou hliadkou ceznedeľu, dufam že nazbieram dalsie.

Jozef Biž

Jozef Biž

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Jožo a som študentom 4. ročníka fakulty hospodárskej informatiky na ekonomickej univerzite v Bratislave. Toto je moje 4. leto s firmou Southwestern,ktorá vyberá študentov na letný program v Amerike. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu