reklama

Spravy z dalekeho zapadu ;)

Matej, A je tu dalsi tyzden za nami a ubieha to neskutočne rýchlo. Opat vela veci sa stalo, ako napriklad som mal problem s bicyklom a zaklopal som na dvere a bez problemov mi pomohli. Bola to mexicka rodinka a dokonca aj gumu mi nafukali lebo som mal defekt. A ked idem po ulici neznámi ludia sa mi zdravia a ked zamávam na niekoho tak sa usmeje a zamava naspäť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tono,

Rodinky žijúce v domoch menšich ako naša garaž aj domy čo by na slovenku boli paláce aj ludí čo nemali čo robiť a tiež rodinky čo neviedia skôr skončit ale všetkých spajajú dve veci všetci radi kupujú a všetkým sa páčia knižky tak ako sa páčia mne. Dobrá nálada je.

Jozef Biž

Jozef Biž

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Jožo a som študentom 4. ročníka fakulty hospodárskej informatiky na ekonomickej univerzite v Bratislave. Toto je moje 4. leto s firmou Southwestern,ktorá vyberá študentov na letný program v Amerike. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu